Reklamacije

Opšti uslovi – evidentiranje reklamacije

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket.
Ukoliko na njemu postoje vidljiva oštećenja (pocepani delovi, ugnječenja i sl.), paket ne bi trebalo da preuzmete. Potrebno je da nas o tome obavestite putem e-maila prodaja@kupinajbolje.rs ili telefona 066 887 18 87, pri čemu su nam neophodne sledeće informacije:

  • Ime i prezime kupca
  • Naziv poručenog proizvoda
  • Kontakt telefon
  • Datum kupovine
  • Razlog odbijanja paketa

U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem toku reklamacije.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja pakovanja ustanovili da je isporučena roba oštećena, da joj nedostaju delovi ili da je roba nesaobrazna naručenoj, molimo Vas da nas najkasnije u roku od 24 sata od trenutka prijema pošiljke obavestite putem telefona 066 887 18 87 ili da nam pošaljete e-mail na prodaja@kupinajbolje.rs sa sledećim podacima:

  • Ime i prezime kupca
  • Naziv poručenog proizvoda
  • Kontakt telefon
  • Datum kupovine
  • Opis problema / reklamacije

Pravo na reklamaciju imate od trenutka isporuke pošiljke, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS 62/2014).

Prilikom evidentiranja Vaše reklamacije, na e-mail će Vam biti poslat reklamacioni list.
Ovaj dokument je neophodno popuniti podacima vezanim za kupovinu i problem reklamacije i poslati na naš e-mail: prodaja@kupinajbolje.rs.
Reklamacioni list možete preuzeti ovde.

U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili telefonskim putem odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestiti o daljem postupanju.


Rešavanje reklamacije

Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.
Prilikom rešavanja reklamacije, ukoliko je ista odobrena, imate mogućnost:

  • Zamene za isti proizvod
  • Zamene za drugi proizvod
  • Povraćaja novca

U prve dve situacije zamenu organizuje firma LIDER SHOP.
Kreiraju se dva naloga — jedan za preuzimanje reklamirane pošiljke i drugi za slanje zamenskog paketa.
Obe pošiljke preuzima kurirska služba BEX Express o našem trošku.

U trećoj situaciji LIDER SHOP kreira nalog kod BEX Express brze pošte za preuzimanje paketa od kupca, a nakon prijema proizvoda uplaćuje se kompletan iznos na tekući račun kupca.

Kao prodavac, dužni smo da potrošaču bez odlaganja izdamo pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdimo prijem reklamacije, odnosno saopštimo broj pod kojim je reklamacija zavedena u evidenciji primljenih reklamacija.