Povraćaj sredstava i reklamacija

REKLAMACIJE
 

- Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) napravite fotografiju paketa, ako procenite da roba nije oštećena preuzmite paket. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovete telefonom na broj 0659954544 ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon, adresu) na email adresu kupinajbolje.ls@gmail.com i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
 
- Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 0659954544, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu kupinajbolje.ls@gmail.com i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
 
- Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da postupite na način definisan pravilnikom o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice, koji zajedno sa obrascem zahteva za reklamaciju, treba da pošaljete na email adresu kupinajbolje.ls@gmail.com.
 
Podaci o firmi LIDER SHOP
Obrenovićeva bb, TPC Kalča, II sprat, lamela C, lokal br. 76
Tel 0659954544, 0184102963
Broj računa 265-1100310083509-73
Matični broj 67283953
PIB 114045920
Šifra delatnosti 4791 Trgovina na malo posredstvom pošte ili preko interneta
e-mail kupinajbolje.ls@gmail.com
 

ZAHTEV ZA REKLAMACIJU

Ime:
Prezime:
Adresa:
Broj mob. telefona:
E-mail adresa:
Oznaka artikla i količina (podaci iz računa):
Opis reklamacije:
Datum prijema robe:
Broj fiskalnog računa i datum:
Cena kupljenog proizvoda:
Potpis:
Datum: